Sonbahar Makyajı (Zoella Inspired)

Herkese merhaba!

Youtuberları keşfettiğimden beri makyaja olan ilgim her gün daha da artıyor. Her gün yeni videolar ile yeni ürünler keşfediyorum, çoğunlukla da yabancı youtuberları izlediğim için "ah keşke bu ürünler burada da olsa." diye içimden geçiriyorum. Bu kadar çok video izleyince de izlediğim youtuberların makyajlarından esinlenip kendi makyajımı yapmam kaçınılmaz oluyor.

Ben sonbahar başından beri Zoella ve Tanya Burr'den esinlendiğim altın göz makyajını yapıyorum. Bu makyajı kıpkırmızı bir ruj ile tamamlayınca sonuç bence çok güzel oluyor.


Makyajıma önce gözlerim ile başlıyorum. Göz farı bence güzel bir makyajın en önemli ögesi.  Too Faced Chocolate Bar Palette geniş renk skalasından mı yoksa çikolata kokusundan mı bilmiyorum ama sonbahar başından beri elimden hiç düşmedi.
Palet ile detaylı bilgilere buradan ulaşabilirsiniz. Ben en alt sırada soldan ikinci renk olan Creme Brulee'yi göz kapağıma, ikinci sırada bulanan ilk renk Triple Fudge'ı geçiş rengi olarak katlanma bölgeme, koyu kahverengi olan Semi-sweet rengini de göz kapağımın dış bölgesine sürüp renkleri iyice karıştırdım. Son olarak MAC jel eyeliner ile göz kalemi çekip, üst kirpiklerim L'oreal mega volume collagene rimel, alt kirpiklerime de Max Factor false lash effect rimelini sürdüm.


L'oreal Lumi Magique Fondöten kuru cildimde istediğim parlamayı yaratarak yaz başından beri sürekli kullandığım bir ürün oldu. Gözaltlarıma Rimmel Wake Me Up concealer uyguladım, bugüne kadar kullandığım en iyi concealar olmasa da günlük makyaj için tercih ettiğim bir ürün oluyor. Yanaklarıma da Sephora'nın bronzerını ve The Balm'ın Swiss Dot-Peach allığını uyguladım.

Makyajımı Rimmel'in 107 numaralı kıpkırmızı rujuyla tamamladım.

























Benim günlük makyajım bu ara bu şekilde, umarım beğenmişsinizdir.

Sizin de sonbahar başından beri vazgeçemediğiniz ürünler var mı? Paylaşırsanız çok sevinirim.

Bir sonraki yazıda görüşmek üzere.


Share:

1 yorum

  1. merhaba blogunu yeni gördüm bende senin gibi yeni blog açtım benim blogumada beklerim :)
    http://guzellikhareketi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil